Pazar, Haziran 17, 2007

Çarşamba akşamı arıları kestane balı için geri getirmek için ormana gittim.
Arılığa vardığımızda acı haberle karşılaştım.Arılıktan üç kovan çalınmıştı.Kızgınlıkla biraz lanet okudum. Yapacak pek bir şey yoktu. Gidenin geri gelmesi çok zor.Ölene çare yokmuş. Bu da öyle bir şey işte. Dönüş yolunda üzerine bol bol soğuk su içtim.

Arılar onar çerçeve olduğu için birleştirme yaptım.Dört kovan birleştirdim. Bunlardan birinde ölüm olayı oldu .Diğerlerinde bir hasar yok.Artık herşey hava şartlarına ve arıya kaldı. Şartlar uygun giderse yedi kovandan bal bekliyorum
.

1 yorum:

HB dedi ki...

Sevgili hocam ;

Geçmiş olsun dileklerimle beraber senin yaşadığın duyguların aynısını yaşadığımı belirtmek isterim. İnanılmaz kötü duygular yaşadığını biliyorum ama artık yapacak bir şey yok.. Allaha havale ediyoruz.. Eğer çalanlar bu arıların ürünlerinden ailesine de yediriyorsa onlara acıyorum. Bizlere bir şey olmayacak , çünkü 3 kovanımızı çalmakla içimizdeki arı sevgisini çalacak halleri yok ya...

Stil aynı benimde baştan 2 , aradan 1 kovan almışlardı..

Büyük geçmiş olsun dileklerimi yineleyerek , sabırlar diliyorum. Merak etme kalanlar o açığı kapatır ...